مقاله ها واقعاً یکی از موارد هنری مورد علاقه من هستند. یک مقاله خوب ، پر از ایده است که مدتها پس از پایان خواندن ، در مغز شما باقی مانده است. برخی از مقاله ها وجود دارد که هر بار که دوباره آنها را مرور می کنم ، من را خیره می کند ، زیرا آنها در بررسی احساس یا بی نظمی نویسنده بسیار موثر هستند. هر بار که این آثار را دوباره می خوانم ، آنها مرا به دنیای خصوصی می کشانند و به نوعی من را تغییر می دهند ، سپس مرا به دنیای روزمره می فرستند و آماده می شوم که نویسنده بهتری شوم.
من همیشه باله د خودم را به این مقالات در زمستان بازگشت. بخشی از این موضوع به موضوع آنها مربوط می شود: آنها به بررسی موضوعات اختلال عاطفی فصلی ، غم و اندوه و استعفا برای تصمیم گیری برای ماندن در گنجه می پردازند ، همه موضوعات بسیار زمستانی که ذهن من به سمت خاکستری جهان می رود. ژانویه برای من همیشه یک دوره تنهایی و کم تحرکی ، عملکردی است و پیچیدن با نوشتن خوب از افرادی که اوقات تلخ را نیز شناخته اند ، راحتی زیادی برای من ایجاد می کند. این آثار همچنین به من یادآوری می کند که حتی وقتی احساس افسردگی و قطع ارتباط می کنم ، توانایی دستیابی و راحتی دیگران را دارم و به آنها دسترسی پیدا می کنم و به آنها آرامش می دهم.
در اینصورت آنها در صورت تمایل به هنرهای دلهره آور ، قابل تأمل و در نهایت رستگاری هستند: سه مقاله ای که هر زمستان دوباره می خوانم.


زمستان طولانی توسط مگان سلینگ
در این قطعه ، که در ابتدا در " غریبه " در سیاتل در سال 2007 اجرا شد ، نویسنده مگان سلینگ جزئیات نحوه نگه داشتن اختلال عاطفی فصلی را در یک زمستان مخصوصاً ناخوشایند با تصمیم به پخت هر یک از دستورهای کوکی در مجله کوکی های تعطیلات مارتا استوارت ارائه داد . آنچه در پی می آید ، یک کاوش گاه به گاه طنز ، گاه گاه وحشتناک در زمینه پخت و پز ، کمال گرایی ، ایده های خودکشی و تجسم است که پیش از پس زمینه تاریک شمال غربی اقیانوس آرام قرار گرفته است.
اولین باری که این قطعه را خواندم هیچ وقت فراموش نمی کنم. اواخر ماه نوامبر بود و من داشتم راه خود را از طریق کالج به دست می آوردم. تنها کسانی که با آنها معاشرت داشتم در آن زمان دوست پسرم و هم اتاقی هایمان بودند. من از خودم متنفر بودم و وسواس داشتم در زمینه ای برتری پیدا کنم که آهسته آهسته آهسته از ذهنم بیرون می آمد هرگز رضایت خاطر به همراه نداشت. غم و اندوهم به خصوص اواخر شب احساس دیوانگی و خودتخریبی می کرد و تنها راهی که می توانستم خودم را از گریه تمام شب و سیلی زدن به جمجمه خود باز داشته باشم رانندگی به سمت وال مارت محلی و پیچ و خم راهروها بود.
مقاله سلینگ دقیقاً در همان صحنه باز می شود: او در حال از بین بردن افسردگی زمستانی خود است که با یک فروشگاه مواد غذایی درگیر است. کار حرفه ای وی به عنوان نویسنده موسیقی عملی نیست. زندگی اجتماعی او باطل است. او به جهنم غمگین است و به امید اینکه احساس تمایل یا حتی امید را در بیدار کند ، به اشیا on قفسه های فروشگاه خیره شده است. سرانجام او به مجله کوکی مارتا استوارت رسید و سلینگ در عکسهای شاد آن نوید زمانهای بهتر را می یابد.


"هیچ چیزی در این مجله وجود نداشت که باعث شود من احساس تندخویی کنم.
... من قصد داشتم هر کوکی موجود در آن مجله لعنتی را درست کنم. "
از آنجا ، سلینگ شروع به یک پروژه پخت وسواس می کند که حساب بانکی او را خالی می کند ، شب ها او را بیدار نگه می دارد و مواد اولیه را آماده می کند و گاهی اوقات به او فرصت می دهد با دیگران ارتباط برقرار کند. گرچه بحث مقاله خودکشی شدید و تحریک کننده است ، اما سلینگ در نهایت زمستان طولانی خود را در یک قطعه گذراند و متعهد شد که یک درمان افسردگی را پیدا کند که در واقع برای او مفید باشد. یکی از مواردی که من به طور خاص در مورد مرور مجدد این مقاله سال به سال دوست دارم این است که اکنون می دانم وضوح طولانی مدت آن چیست: سلینگ تبدیل به یک نویسنده موفق کتاب آشپزی شده است . وقتی احساس بی حالی می کنم ، این قطعه هرگز نتواند مرا زمینی کند.


مادرم ، دخترم توسط سامانتا ایربی
سامانتا ایربی پرفروش ترین نویسنده و نیرومند صحنه ادبیات زنده شیکاگو ، بیشتر بخاطر شوخ طبعی اش مشهور است. مجموعه مقاله ها و بلاگ های Bitches Gotta Eat او باعث می شود که من از لذت لذت ببرم و به طور منظم با نفرت در صندلی خودم بچرخم. اجراهای او در رویدادهای زنده روشن شیکاگو مانند The Paper Machete به طور روزمره باعث ایجاد درد در صورت ناشی از خنده می شود. اما همان اندازه که ذکاوت ایربی را تحسین می کنم ، مقاله مورد علاقه من توسط وی مقاله کاملاً جدی و دلچسبی است که وی در کتاب The Rumpus در سال 2012 ، مادرم ، دخترم منتشر کرد .
وقتی ایربی نه ساله بود ، مادرش (که قبلاً علائم تحلیل برنده مولتیپل اسکلروزیس را تجربه می کرد) دچار سانحه رانندگی شد که زندگی را تغییر داد و از ناحیه سر آسیب جدی دید. ایربی که یک کودک فوق العاده حساس و در پناه است ، ناگهان به نقش سرپرست مادرش وارد می شود ، مجبور می شود پوشک خود را عوض کند ، امور مالی خود را مدیریت کند و سو susp ظن مددکاران اجتماعی و معلمان را که احساس می کنند زندگی در خانواده در حال سقوط است ، دور کند. جدا از هم.


"مادرم از نه سالگی دخترم شد."
تا پایان کودکی و نوجوانی ، ایربی در نقش والدین زندگی می کند. اما او هنوز آمادگی مراقبت از نوزادی را ندارد ، به خصوص که آن نوزاد زنی پنجاه ساله است که قرار است خودش مراقب ایربی باشد. بنابراین خانه مشترک آنها به کثیفی فرو می رود. ایربی در طول کلاس دقایق ارزشمندی از خواب را پشت میز خود می دزد. او بعد از مدرسه به مغازه پیش فروش در گوشه گوشه می دوید و ناامیدانه پول را به هم می ریزد تا چراغ ها روشن بمانند. وقتی ایربی در دبیرستان است ، مادرش در خانه سالمندان قرار می گیرد و ایربی مجبور می شود که مرگ آهسته "فرزند" خود را پردازش کند.
این مقاله هر وقت که آن را می خوانم من را خرد می کند. من می دانم که مرزهای والدین چگونه ممکن است با سر شما فرسوده شوند ، اما نمی توانم تصور کنم که از دست دادن چنین عمیقی زنده مانده ام. مقاله ایربی به من الهام کرد تا با مقاله ای در مورد آسیب والدین خودم به The Rumpus دسترسی پیدا کنم ، اگرچه صادقانه می گویم درد در واقع پدر درمانگر بودن پدرم در مقایسه با تجربه ایربی از مادر بودن مادرش کم رنگ است. من نمی توانم کمک کنم اما به این فکر نکنم که چگونه دردهای ما کلافه می شوند - و از هم جدا می شوند - هر وقت خودم را پیدا می کنم که به قطعه ای که او در مورد گود کردن شلوارش نوشته است می خندم.


من یک زن Transcend هستم. من توی کمد هستم من بیرون نمی آیم توسط جنیفر کوتس
مقاله خردکننده جنیفر کوتس در مورد انتخابش برای ماندن در کمد بهترین نوشته ای است که من در Medium با آن روبرو شده ام و یکی از مقاله های مورد علاقه من در تمام دوران است. ای کاش هر شخصی که فراجنسالی را تجربه نکرده باشد ، آن را با دقت و حوصله بخواند و اجازه دهد سخنان کوتس به آرامی در تمام گوشه و کنار ذهن آنها فرو برود. و نه فقط به این دلیل که اساساً نحوه تفکر آنها درباره موضوعاتی مانند تبعیض جنسی و ترانس فوبیا را تغییر خواهد داد - بلکه به این دلیل که این یک اثر هنری روح انگیز و مراقبه ای قدرتمند در مورد عدالت اجتماعی است.
قطعه Coates زندگی او را از شش سالگی تا بیست و شش سالگی دنبال می کند ، و لحظات اساسی کشف زن بودن او و پاک شدن مکرر آن توسط دیگران را برجسته می کند. او توضیح می دهد که چگونه حتی در فضاهای فمینیستی و کلاس های مطالعات جنسیتی ، او را ساکت و انتقاد می کنند زیرا به نظر می رسد "یک مرد مستقیم کشورهای مستقل مشترک المنافع" است. او همچنین با حساسیت دلخراش ، توصیف می کند که چه تعداد از مردان مستقل مشترک المنافع که دوستشان می شود ، به همان اندازه که فمینیست های کشورهای مستقل مشترک المنافع در زندگی او هستند ، تحت تعقیب و دگرگونی قرار می گیرند.
در نهایت ، کوتس تصمیم می گیرد که علیرغم اینکه چقدر نادیده گرفته شدن و تحقیر شدن می تواند دردناک باشد ، او به زندگی در گنجه ادامه خواهد داد. انتقال به روشی که او رضایت بخش باشد حل نمی شود و هزینه های زیادی برای او دارد. او تصمیم می گیرد در عوض تأیید در نوشتن و پذیرش خود را در زنان ، مردان و افراد غیر دودویی که در واقع ارزش سخنان خود را دارند ، بدون اینکه ابتدا بداند چه هویتی دارد.
"کاش اینطور به نظر می رسیدم اما نمی توانم و نمی توانم. آن را می خورد و باعث می شود اگر من روی آن تخم بزنم واقعاً افتضاح باشم. به همین دلیل روی نوشتن خود تمرکز می کنم - ترجیح می دهم چیزهایی بسازم. سرمایه گذاری و ساخت چیزهایی که بدن من نیستند به من کمک می کند تا بتوانم از عهده مقابله با بدن که بر خلاف میل خودم زین شده ام ، برآیم. "
نوشته های کوتس التماس می کند که ما در مورد دیدگاه های ساده انگارانه و دوتایی ظلم مبتنی بر جنسیت ، در مورد نحوه نمایش آن در جهان ، تجدید نظر کنیم. این مقاله به زیبایی نشان می دهد که مفاهیم مفید مانند "جامعه پذیری مرد" و "مردانگی سمی" می توانند در زندگی فردی استفاده شوند. و سفر کوتس به همه ما یادآوری می کند که یک زندگی ذهنی می تواند به ما احساس اصالت دهد ، حتی اگر بدن یا نقش های اجتماعی ما عمیقا غیراصولی باشند. هر بار که وارد این قطعه می شوم چیز جدیدی پیدا می کنم که بدون هیچ شکلی برجسته و به اشتراک بگذارم.
...
این سه مقاله بازهم مرا در یک شب سرد و تاریک زمستانی همراهی می کند. چه مقاله هایی مدتها پس از اتمام خواندن برای شما ماند؟ چه کسانی نویسندگانی هستند که کارشان برای شما در روزهای تاریک و دلگیر راحت می کند؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید ، یا یک قطعه از خودتان بنویسید و مرا برچسب گذاری کنید. دوست دارم بشنوم