من حدود یک ماه است که در Vocal هستم. در واقع امروز در تاریخ 28 ژانویه که می نویسم ، یک ماهگی از انتشار اولین پست من در Vocal است. در آن زمان ، چهار داستان من به عنوان انتخاب کارکنان نمایش داده شده است (با طراحی مجدد ، این اکنون Top Stories است) که برای من فقط ذهن ساز و شگفت آور است.

درست به عنوان این پست ، من می خواهم رمز و راز انتخاب یک داستان به عنوان یک داستان برتر را شرح دهم. هشدار منصفانه ، من یک منادی دانای کل نیستم. من هنوز در این مورد نوعی تازه کار هستم و شانس بزرگی وجود دارد که من کاملاً نمی دانم در مورد چه حرفی می زنم.


راز این است ... یک نوع وجود ندارد. دیروز یکی از اعضای مرکز آفرینندگان رسانه های صوتی در فیس بوک این س broال را مطرح کرد و من با چیزی پاسخ دادم "این بیشتر خوش شانس است." من از آن پس به موضوع بیشتر فکر کردم و گرچه فکر می کنم انتخاب شدن تا حد زیادی خودسرانه است ، در آنجا برخی از تغییرات عمده ای است که می توانید در ساختار و محتوای داستان خود ایجاد کنید تا شانس خود را در قرعه کشی Top Stories بهبود بخشد ، بنابراین فکر کردم امروز آنها را به اشتراک می گذارم.

1. تصاویر خیره کننده
اولین تصویری که در Unsplash ظاهر می شود را به عنوان تصویر روی جلد خود انتخاب نکنید. این اولین نتیجه جستجو است زیرا محبوب ترین است و همچنین بیشترین کاربرد را دارد. من اغلب قبل از اینکه تصویری متناسب با موضوع داستانم پیدا کنم ، برای سنین مختلف پیمایش می کنم. بعضی اوقات برای انتخاب گسترده تری به سایر وب سایتهای تصویری بدون حق امتیاز مراجعه می کنم یا از عکسی که خودم گرفته ام استفاده می کنم. چیزی را بلند و جلب توجه کنید. عکسی را انتخاب کنید که باعث شود اسکرول را متوقف کنید و از روی کنجکاوی اگر خواننده بودید کلیک کنید. بیایید به داستان هایی که در صفحه Top Stories زیبا نشسته اند ، نگاهی بیندازیم.


یکی واقعاً حروف پررنگ و صورتی دارد. دیگری گرافیکی زیبا از گروه متنوعی از زنان است. من به راحتی به این دلیل که تصاویر را دوست داشتم امروز هر دو این داستان ها را کلیک کرده و خوانده ام. Top Stories قرار است به طور برجسته در صفحه اصلی Vocal منتشر شود ، البته آنها می خواهند از نظر زیبایی شناسی خوشایند باشند. در مورد تصاویری که انتخاب می کنید عمدی باشید.

2. عنوان جذاب یا جالب
این یکی از روی حیله و تزویر است زیرا من اغلب با عناوین و تعادل بین عناوین کوتاه و کوتاه دست و پنجه نرم می کنم. آیا باید آن را تا حد ممکن توصیفی درست کنم یا کوتاه و سرجای آن قرار دهم؟ راستش ، مطمئن نیستم با نگاهی به دو داستان اول من که "دنج یک حالت ذهنی است" و "بنابراین شما یک چالش آوازی برنده نشدید؟" انتخاب شده اند ، عناوین خاطره انگیز هستند و من کوتاه و شیرین آنها را انتخاب کردم. با این حال برای عنوان "تغییر کد: داشتن دو شخصیت زبانی" و "مقابله با اضطراب بزرگنمایی - سخنرانی عمومی در یک محیط مجازی" ، عناوین من طولانی تر و توصیفی تر بودند ، از جمله دو نقطه و دو خط برای توضیح.

من فکر می کنم این به طور خاص به داستان بستگی دارد. در نهایت ، شما عنوانی را می خواهید که طبعاً مورد علاقه شما قرار بگیرد اما همچنین کاملاً نشان دهنده محتوای داستان شما باشد. یکی از عناوین مورد علاقه من در Vocal "VOCAL: Vulnerability in the Virtual Void"


چند هفته پیش به نمایش در آمد و من بلافاصله روی آن کلیک کردم. واضح است که تکرار صدای V با هم تکرار می شود و فقط از زبان خارج می شود. انتخاب کنید تا عنوان داستان شما جالب باشد. شاید این موضوع تند یا بحث برانگیز یا مینیمالیستی یا کنایه آمیز باشد. بسته به هدف شما ، این ممکن است به معنای یک عنوان طولانی تر یا کوتاه تر باشد. به عنوان داستان خود جدی فکر کنید. مهم است.

3. بنویسید مثل اینکه شما یک خواننده هستید
اگر همین حالا داستان خود را می خواندید ، چه انتظاری خواهید داشت که از آن خلاص شوید؟ به سود بالقوه خوانندگان فکر کنید. به طور کلی نوشتن دو هدف اصلی دارد: آموزش و سرگرمی. هدف نهایی نوشتن شما چیست که امیدوارید به خوانندگان منتقل کنید؟


آیا داستان شما چیزی است که قبلاً درباره آن نشنیده باشند یا برداشت جالب از یک موضوع محبوب؟ آیا توصیه های ظریف است که می تواند مستقیماً به آنها خدمت کند؟ آیا این یک حکایت ، شعر یا داستان خیالی الهام بخش ، تکان دهنده اشک یا سرخوشی است؟ آیا این یک بررسی کاملاً آگاهانه از برخی از فن آوری های جدید است یا یک نمایش جدید و هیجان انگیز تلویزیونی / نمایش فیلم؟

ناظران آوازی هر روز هزاران مقاله دریافت می کنند (فرض می کنم) و پس از صرف ساعت ها و ساعت ها غربالگری در محتوا ، شما می خواهید محتوایی باشید که برجسته است و افراد را مجبور به پیمایش بیشتر و مطالعه بیشتر می کند. با خلاقیت بنویسید و همیشه به روشهای تازه ، بیرون از جعبه ، سرگرم کننده (و خنده دار) برای ارائه پیام خود فکر کنید.

4. با اشتیاق بنویسید
انتخاب های من برای Top Story کاملا تصادفی بوده است. من اغلب متوجه می شوم که داستانهایی که بیشترین کار در ساخت آنها است اما فاقد هر نوع تعهد عاطفی از من هستند ، هرگز انتخاب نمی شوند ، در حالی که مواردی که قلبم را در آنها می ریزم ، حتی اگر آنها را در مدت زمان کوتاهی نوشته ام ، به نظر می رسد انتخاب شدن من همزمان با سخنرانی تکرار شده سه شنبه که در دانشگاه داشتم ، همزمان با احساس اضطراب شدید و بعداً احساس ناامنی تسلط ناپذیر در مورد نحوه صحبت کردن ، "مقابله با اضطراب زوم" و "تغییر کد" را نوشتم.